Питання та відповіді

Найчастіші питання абонентів компанії BELNET та відповіді на них. Можливо Ви знайдете в списку найчастіших питань відповідь на своє питання. Якщо Ви не знайшли інформацію, яка вас цікавить, зв’яжіться з операторами технічної підтримки, вони Вам безсумнівно допоможуть.

З технічною можливістю підключення Ви можете озайомитися перейшовши до розділу "Покриття та тарифи"; далі обрати "Область" → "Район" → "Населений пункт". Також на сторінці обраного Вами населеного пункту Ви зможете ознайомитися з тарифами.

(!) У разі, якщо у Вашому населеному пункті буде відсутня технічна можливість підключення, зв'яжіться з нами за допомогую форми зв'язку, натиснувши на кнопку "Підключитися" на сторінці, де немає технічної можливості, та залиште заявку на перевірку технічної можливості підключення.

Поповнити особовий рахунок Ви можете одним із наступних способів:

- За допомогою Приват24 в особистому кабінеті на нашому сайті

- за допомогою терміналів ПриватБанку

- за допомогою терміналів Easypay

- на офіційному сайті Easypay

- на реквізити, за допомогою каси будь-якого банку (в прим. обов'язково вказувати логін)

- Unicard на сайті або по телефону за допомогою відділу технічної підтримки

* При поповненні через інші термінали кошти можуть надходити із затримкою до 3-х днів.

1.Перейті за посиланням https://easypay.ua/

2. У рядку пошуку написати Belnet

3. У поле ім'я користувача вказати ваш логін і суму

4. Ввести реквізити карти

5. Натиснути поповнити

* На карті повинен бути встановлений ліміт оплати в інтернеті

1.На нашому сайті зайти в особистий кабінеті https://stat.bel.net.ua/ ввести Ваш логін і 6 цифр з картинки. Для доступу до детальної інформації необхідно натиснути на кнопку "Хочете знати більше" і далі ввести Ваш пароль

2. Зв'язавшись з відділом технічної підтримки за номерами телефону https://bel.net.ua/contacts або за допомогою електронної пошти support@bel.net.ua

Кошти знімаються щодня о 08:00 ранку за поточний день користування послугами.

Якщо ж кошти не надійшли на особовий рахунок, це можливо, якщо рахунок був поповнений в п'ятницю ввечері і засоби можуть зараховуватися з затримкою до 3-х робочих днів. Ви можете відправити квитанцію про оплату, на електронну пошту support@bel.net.ua , після чого зв'язатися з нами і наші адміністратори зможуть розблокувати рахунок.

Спершу необхідно стерти захисне покриття, після чого зайти в особистий кабінет на нашому сайті і внизу в поле "Поповнення скретч-карткою", ввести 12-ти значний цифровий код. Поповнення буде зараховано автоматично протягом 10 хвилин.

Якщо у Вас закінчилися кошти і Ваш особовий рахунок заблокований, необхідно зв'язатися, телефонному режимі, з відділом технічної підтримки і ми зможемо розблокувати Вам доступ до 08:00 ранку наступного дня.

На жаль дана функція для самостійного розблокування відсутня. Розблокувати рахунок Ви можете зв'язавшись з нами будь-яким зручним для Вас способом по телефону за допомогою відділу технічної підтримки або через форму на офіційній сторінці Facebook https://www.facebook.com/isp.belnet/

Абонентська плата знімається автоматично щодня о 08:00 ранку. Якщо Ви тривалий час не будете користуватися Інтернетом, Ви можете активувати послугу тимчасової заморозки рахунку зв'язавшись з відділом технічної підтримки.

Якщо на сайті вказано, що відсутня технічна можливість, Ви можете зв'язатися з відділом технічної підтримки і уточнити інформацію або відправити на електронну пошту support@bel.net.ua точні координати, і контактний номер телефону. Ми перевіримо можливість підключення і зв'яжемося з Вами.

Якщо ж у нас є технічна можливість підключення в даному населеному пункті, то Ви можете скласти заявку, наш фахівець приїде встановить антену та здійсне її налаштування на обладнання, яке встановлено у новому населеному пункті.

У нас є дана послуга. Замовити Ви її можете зв'язавшись з відділом технічної підтримки або відправивши електронного листа на пошту із зазначенням контактної інформації (логін, контактний номер телефону) після присвоєння статичнї IP-адреси, наш фахівець з Вами зв'яжеться.

У нас є можливість підключення IPTV, однак тільки для абонентів, які підключені за допомогою волоконно-оптичного типу зв'язку.

На даний момент, можна активувати на ТБ приставках, телевізорах LG, Samsung, Android і Apple смартфонах і планшетах. Вам необхідно встановити додаток ОмегаТВ далі під час включення цього додатка потрібно ввести код активації, який Ви можете дізнатися зв'язавшись з нашими фахівцями.

Для зміни тарифного плану Вам необхідно зв'язатися з відділом технічної підтримки за номерами телефону зазначеним в розділі "Контакти" і наш оператор в телефонному режимі озвучить всі доступні тарифні плани для Вашого населеного пункту і змінить на обраний.

Для того щоб відмовитися від послуги, яка була активована раніше, Вам необхідно зв'язатися з нами за номерами телефону, вказаним в розділі контакти, або відправити запит на електронну пошту.

Ми надаємо послуги як по бездротовому типу зв'язку, так і по волоконно-оптичному, в різних населених пунктах. Для уточнення вартості підключення по Вашому населеному пункту зв'яжіться з відділом технічної підтримки за номерами телефона https://bel.net.ua/ua/contacts або задайте питання через форму на сторінці в Facebook https://www.facebook.com/isp.belnet/

У нас є можливість блокування особового рахунку, якщо Ви довго не будете користуватися послугами. Дана послуга є платною і замовити Ви її можете зв'язавшись з нами будь-яким зручним для Вас способом. Після звернення від абонента, особовий рахунок блокується на необмежений термін, поки Ви самі нам не зателефонуєте та не попросите про розблокувати особовий рахунок.

Вартість послуги блокування особового рахунку абонента становить 20 грн. На момент звернення абонента необхідно мати на балансі особового рахунку суму рівну 20 грн, так як на протязі доби знімається плата за дану послугу.

За всіма актуальними акціями Ви можете слідкувати на нашому сайті https://bel.net.ua/ua або на офіційній сторінці Фейсбук https://www.facebook.com/isp.belnet/

Для підключення Вам достатньо мати паспорт громадянина України та скласти заявку на підключення. Після чого наш фахівець проведе підключення.

З моменту підтвердження заявки з оператором технічної підтримки, терміни приїзду фахівця від 3 до 5 робочих днів.

Якщо протягом 5 робочих днів наш фахівець з Вами не зв'язався і не затвердив дату приїзду, зв'яжіться будь ласка з відділом технічної підтримки і ми уточнимо інформацію, коли він буде у Вас.

На нашому сайті в розділі «Абонентам» необхідно вибрати пункт «Тест швидкості» після чого натиснути «Перейти до тесту» і натиснути «Start». Після запуску буде зроблено тестування і відображені результати швидкості з'єднання.

Спершу Вам необхідно перевірити чи не працюють у Вас будь-які vpn розширення у веб-браузері. Якщо ж вони активні, необхідно їх вимкнути і перевірити швидкість з'єднання повторно. Також якщо Ви підключені за допомогою Wi-Fi з'єднання, це може бути пов'язано з особливістю технології, Вам необхідно підключитися безпосередньо до ноутбука або комп'ютера і перевірити швидкість з'єднання після цього. Перевірити швидкість з'єднання Ви можете за посиланнями: https://www.speedtest.net/ http://belnet.speedtestcustom.com/

Справа в тому, що при завантаженні файлів з Інтернету користувачам показується не швидкість з'єднання, а обсяг даних за одиницю часу. Мбіт\с - це швидкість з'єднання, а Мб\с - це об'єм даних. Швидкість вимірюється в мегабітах за секунду, а обсяг інформації в мегабайтах за секунду. Для розрахунку швидкості Інтернету за допомогою швидкості завантаження, необхідно кількість мегабайт в секунду помножити на 8, отриманий результат буде дорівнювати швидкості Інтернету. N (Мб\с) * 8 = m (Мбіт\с). Наприклад 2Мб\с * 8 = 16 Мбіт\с, що відповідає тарифному плану.

Якщо ж у Вас є обладнання і є технічна можливість підключення у Вашому населеному пункті. Ви можете зв'язатися з відділом технічної підтримки або будь-яким іншим зручним способом, із зазначенням моделі обладнання на яке Ви хочете підключитися. Якщо ж Ваше обладнання буде сумісно з нашим обладнанням, що встановлено у Вашому населеному пункті, в такому випадку можливість підключення є.

Вам необхідно придбати роутер самостійно або у нашого фахівця при підключенні. (Якщо роутер купувався при підключенні наш фахівець його налаштує). Якщо роутер Ви купували самостійно:

- якщо Ви підключені по бездротовому типу зв'язку - необхідно кабель, який йде з блоку живлення антени і підключений в роз'єм LAN підключити до роутера і провести його налаштування.

- якщо Ви підключені по волоконно-оптичному типу зв'язку - необхідно кабель від ону-пристроя підключити до роутера і провести його налаштування та встановити pppoe-з'єднання.

Якщо ж у Вас волоконно-оптичне підключення, Вам необхідно спершу спробувати перезавантажити Ваш роутер та ону-пристрий. Якщо після перезавантаження, у Вас як раніше не вийти підключитися до роутера, підключіть кабель напряму, від роутера до Вашого комп'ютера або ноутбука. Після чого, зв'яжіться з відділом технічної підтримки для налаштування підключення напряму.

Якщо ж у Вас відсутнє з'єднанання та на ону-пристрої горить індикатор Los, велика ймовірність того, що пошкоджений оптичний кабель. Необхідно перевірити кабель на цілісність і переконатиися, що він не провис. Якщо ж виникли складнощі з оптичним кабелем, Вам необхідно зв'язатися з нами і скласти заявку на виїзд фахівця.

1. Якщо ж Ви підключені по бездротовому типу зв'язку, Вам необхідно перевірити чи правильно підключені кабель до блоку живлення (В порт POE повинен бути підключений кабель антени, а в порт LAN - кабель до кінцевого пристрою).

2. Якщо ж Ви підключені по волоконно-оптичному типу зв'язку, Вам необхідно перевірити індикацію на ону пристрої (для коректної роботи на ону пристрої повинна горіти принаймні 3 індикатора)

При використанні vpn-розширень для веб-браузерів або ж проксі-сервісів, Ви можете спостерігати, що швидкість з'єднання не відповідає тарифному плану, швидкість завантаження відео або веб-сторінок збільшилася. Це виникає внаслідок використання VPN, так як весь трафік проходить через один або кілька сторонніх серверів, які знаходяться в інших країнах. Вони можуть бути як приватними, так і належати іншим організаціям, що є також небезпечним. Також змінюється ip-адреса, на адресу тієї країни в яких розташовані сервери.

Наша компанія розвивається і з кожним роком ми підключаємо населені пункти до волокна-оптичної лінії зв'язку. Про підключення нових населених пунктах Ви можете слідкувати на нашому сайті в розділі Новини https://bel.net.ua/ua/news або в нашій офіційній сторінці у Facebook. https://www.facebook.com/isp.belnet/

Домашній Інтернет Бізнесу
Тех. підтримка