Встигни вивести накопичений "Кешбек" до 1.04.2024!!!

2024-03-30 11:33

Шановні абоненти, ми вводимо обмеження на термін дії "Кешбеку"!

З 1.05.2024 будуть діяти оновлені умови а накопиченний раніше "Кешбек" буде анульовано.

Тож до данного числа абонентам у яких на бонусному рахунку накопичено 100 грн та більше, необхідно зайти у особистий кабінет та натиснути кнопку виведення кешбеку на основний рахунок.

1. Заходимо у особистий кабінет і знаходимо блок "Баланс". Натискаємо кнопку "Кешбек".

2. Перевіряємо що накопичено більше 100 грн. Натискаємо кнопку "Вивести на рахунок".

3. Натискаємо кнопку "Баланс" і переконуємось що тепер на наш рахунок переведено кошти.

Для складання заявки і детальної консультації, ви можете зв'язатися з нами в Telegram , на офіційній сторінці в Facebook , а також за номерами телефонів технічної підтримки:

+380 48 705 45 57

+380 66 705 45 57

+380 73 705 45 58

+380 98 705 45 58